Cremă anti-celulitică Pellamar

2014-05-02 19.46.44 copyAm descoperit acest brand într-un magazin de produse naturiste în zona Dorobanți (fostul magazin Leacul). Aveam nevoie de un produs anti-celulitic și prima oară m-a atras ambalajul, după care faptul că scria că are colagen marin iar al treilea motiv a fost prețul care nu mi s-a părut exagerat, așa că l-am achiziționat.

Stiți că vă spuneam într-un post mai vechi că urmează noi achiziții. Aceasta este una dintre ele. După ce vă spun ce minunat este acest gel o să vă spun câte ceva și despre brand, foarte interesant.

Îmi place produsul și a avut efect încă de la primele aplicări. Aspectul de coajă de portocală aproape a dispărut (nu era foarte grav să ne înțelegem) iar pielea este netedă și fermă (și insist pielea, nu vorbim de mușchi că ăștia se fac la sală). Nu lasă pielea grasă și se recomandă aplicarea de două ori pe zi, dimineața și seara. Eu îl aplic mai mult seara, dimineața prefer să dorm câteva minute în plus.

Extract Pell Amar – acţionează ca un generator de energie pentru piele – conţinut bogat de săruri minerale ce ajută la refacerea rezervei energetice a pielii stresate, are efect de lungă durata în hidratarea epidermei care îşi recapătă aspectul sănătos, devine luminoasă şi fermă.

Un complex anticelulitic de natură vegetală şi de biosinteză – Maltodextrin, Caffeine, Paullina Cupana Seed Extract, Carnitine, Cysteic Acid, Pantetheine Sulfonate, Microcristalline Cellulose – care acţionează asupra tuturor factorilor ce determină apariţia celulitei:
– stimulează lipoliza în interiorul adipocitelor, descompunând grăsimile şi contracarând formarea acizilor graşi nesaturaţi;
– îmbunătăţeşte microcirculaţia venoasă şi limfatică, ceea ce determină eliminarea produşilor de lipoliza;
– restructurează ţesutul conectiv, favorizează hidratarea, regenerează colagenul şi fibrele de elastină, pielea devine fermă cu aspect tânăr şi sănătos;
– stopează efectul citotoxic al radicalilor liberi.

Mie începe să îmi placă acest brand și mă bucur tare mult că l-am descoperit. Produsele sunt dermato-cosmetice, produse în România, se bucură de succes și în afara granițelor și majoritatea produselor sunt pe bază de nămol, dar nu numai. De exemplu, mă atrage foarte mult o cremă regenerantă de noapte ce conține în proporție de 99% ingrediente naturale de origine vegetală și minerală, PhytoCell Argan. Și încă nu am studiat foarte bine site-ul dar o să mai auziți de la mine despre aceste produse.

Un gând despre &8222;Cremă anti-celulitică Pellamar&8221;

Lasă un comentariu