Dimineti reci, zile calde – tinute de tranzitie

imageToamna pentru mine a inceput cu o schimbare importanta, baiatul meu iubit a inceput gradinita :). Pentru mine asta inseamna trezit mai devreme 🙂 si implicit plecat dimineata de acasa cand vremea este mai racoroasa. Astfel, trebuie sa adaptez tinutele. De fapt, de trei zile tot schimb ce imi pregatesc de seara pentru ca dimineata mi se pare prea racoare. Astazi trebuia sa port fusta si nu pantaloni insa brrrrr…sa va povestesc despre tinuta…poncho rosu este primul meu poncho, l-am cumparat de la un magazin micut de pe Stefan cel Mare, in drum spre metrou cum vii dinspre Dorobanti. A costat 83 de lei, este foarte moale si pufos si da, tine cald. Pantalonii sunt de la Zara, colectia de anul trecut, modelul pantalonilor este printre preferatele mele pentru toamna-iarna.

Bluza este de la Nissa, imi place la nebunie cum este lucrata si combinatia cu funda neagra de la gat, este din bumbac si are dublura tot din bumbac ceea ce este un plus avand in vedere ca majoritatea bluzelor au dublura sintetica. Este o bluza delicata si de efect.

Piesa de rezistenta este cardiganul (sau nu stiu cum sa ii spun) alb. L-am cumparat de la Madame Briolette, un magazin de care stiam dar in care nu am intrat pana acum. Va recomand cu caldura sa mergeti acolo (eu am fost la cel din Piata Romana) pentru ca veti gasi piese vestimentare pentru toate gusturile la preturi decente. Pe acest cardigan am platiti 150 de lei. Este pufos, calduros si deosebit, merge la pantaloni, rochite, purtat cu sau fara curea.

De pantofi v-am mai spus intr-un post mai vechi, pentru mine sunt perfecti in aceasta perioada de tranzitie la vremea mai rece.

Photo Credits: Andreea Costea

image

 

 

 

 

 

 

 

 

image

 

 

 

 

 

 

 

image

 

 

 

 

 

 

 

 

image image image

 

 

 

 

 

 

 

 

image image image image image image

2 gânduri despre &8222;Dimineti reci, zile calde – tinute de tranzitie&8221;

Lasă un comentariu